Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu w Twojej przeglądarce. X

TWÓJ KOSZYK:

0 prod. 0.00

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ARCHIPELAGPIEKNA.PL

  • Zawartość Sklepu internetowego archipelagpiekna.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień tego Regulaminu

  • Właścicielem sklepu Archipelag Piękna jest firma 

    ,,POPOLO'' Patrycja Jakubas

    NIP 8481740452

     ul. Kilińskiego 33/12

     19-300 Ełk

     

  • Wszystkie ceny podane w Sklepie internetowym archipelagpiekna.pl zawierają podatek VAT.

  • Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

  • Zamówienia realizowane są na terenie Polski i za granicą

  • Obowiązujące dla stron transakcji są ceny w momencie składania formularzu zamówienia.

  • Warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie wszystkich pól w formularzu zamówienia. Numery telefonu (komórkowy lub stacjonarny z numerem kierunkowym), umożliwiają naszemu pracownikowi weryfikację złożonego zamówienia i kontakt z zamawiającym.

  • Wypełnienie arkusza z danymi Klienta jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie tych danych przez firmę ''POPOLO'' Patrycja Jakubas wyłącznie w celu realizacji zamówień. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia ich z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997)

  • Oferowany w sklepie archipelagpiekna.pl towar przeznaczony jest do pielęgnacji twarzy i ciała

 

Płatności:

  • Gotówka przy odbiorze towaru dostarczonego przez kuriera lub Pocztę Polską: (płatność odbiera kurier w momencie dostarczenia zamówionego towaru). Wysokość kwoty jaką można zapłacić gotówką jest ograniczona do 2000 zł brutto. Powyżej tej kwoty można płacić tylko przelewem bankowym.

  • Przedpłata za pomocą przelewu bankowego (płatność z góry) - towar wysyłamy po otrzymaniu przelewu na nasze konto bankowe (numer podany niżej).

     

 

Dane do przelewu 

POPOLO 

Patrycja Jakubas  

ul. Kilińskiego 33/12 

19-300 Ełk 

MILLENNIUM BANK 68 1160 2202 0000 0003 1732 5380

  •  

Dostawa:

Paczki wysyłamy na terenie Polski i Europy korzystając z usług Poczty Polskiej Kurier 48 i przesyłka kurierska Pocztex Expres 24

Możliwy jest także odbiór osobisty w siedzibie firmy. 

ul. Kilińskiego 33/12

19-300 Ełk

 

Zamówienia od 200 zł brutto wysyłamy na nasz koszt za pośrednictwem Poczty Polskiej (zgodnie z życzeniem klientów) - bezpłatna wysyłka jest ograniczona tylko do terytorium Polski.

 

Dostawy są realizowane w ciągu 1-7 dni od momentu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek pobraniowych lub w ciągu 1-7 dni po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto.

 

Reklamacje i zwroty:

W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki istnieje możliwość zwrotu lub zamiany zamówionego towaru bez śladów użytkowania.

 

Prawo odstąpienia od umowy.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza zwrotu towaru (tu do pobrania http://img.istore.pl/pdf/returnform.pdf)i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres:

,,POPOLO'' Patrycja Jakubas

NIP 8481740452

ul. Kilińskiego 33/12

 19-300 Ełk

 oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.

Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 (czternastu) dni na rachunek podany przez klienta lub w postaci bonu rabatowego (zgodnie z życzeniem klienta).

Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:

a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),
b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
f) dostarczania prasy,
g) usług w zakresie gier hazardowych.

 

Reklamacje ilościowe
W przypadku reklamacji dotyczącej realizacji zamówienia (brakujących produktów, pomyłkowo wysłanych produktów).prosimy o przesłanie skanu lub zdjęcia dokumentu - faktury. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji.

Powyższy regulamin ważny jest od 2016.12.01

 

Copyright by Archipelag Piękna 2016
All rights reserved

Kosmetyki naturalne, Kosmetyki SPA

realizacja: virtualmedia.pl
Archipelag Piękna Oferuje kosmetyki naturalne, kosmetyki organiczne, ekologiczne najwyższej jakości. Najbardziej naturalne odpowiednie dla naszego ciała. Archipelag Piękna to największy sklep z kosmetykami w naturalnymi sieci. Oferujemy również kosmetyki spa. Poczuj się jak w SPA we własnym domu. Najbardziej zdrowe kosmetyki naturalne. Zapraszamy do zakupów.